18 Ekim 2011 Salı

Les Miserables - 2012'de vizyonda

"Good News Everyone!" diye konuya Futurama’daki profesör gibi gireceğim bu sefer...

7 Aralık 2012 şimdiden sabırsızlıkla beklediğim bir gün, nedeni ise Les Miserables’in film versiyonunun çekilecek olması! Hugh Jackman’ın Jean Valjean, Russell Crow’un Inspector Javert olduğu bir film izlenmez mi hem J Anne Hathaway ise Fantine olarak karşımıza çıkacak bu yapımda, ayrıca bir de Helena Bonham Carter faktörü var! Çok çok sevdiğim bu müzikalin film versiyonunu izlemek için gün sayacağım sanırım.

Ayrıca yaşadığım şehirde 2012 Mart’da filmin müzikalinin şehre geleceğini duydum, ne kadar doğru bilmiyorum ama sahnede kanlı canlı izlemek de bambaşka olacak sanıyorum.
Filmin linki için: http://www.imdb.com/title/tt1707386/

Sevgiler,
Beatlefan

3 yorum:

  1. Aslında bu müzikalin ne kadar zor olduğunu bilmeme rağmen Antalya Opera tarafından yapılması düşüncesi ile geçenlerde bir araştırma yapıyorken filminden haberim oldu. ancak size bir de youtube dan konserini izlemenizi tavsiye ederim.
    Link: http://www.youtube.com/watch?v=f1s9ubYbFvc

    Sevgiler,Juju.
    http://juju-poka.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Selam, konseri izlemiştim, çok çok güzel versiyonlar da var mesela birkaç ünlü müzisyen bu rolü oynamış birlikte söylüyor vs gibi özel parçalar var. Ne var ne yoksa izlememe rağmen sahnede izlemeyi çok isterdim. Şimdilerde "on my own"u söylemeye çalışıyorum müzik derslerimde ama hiç hiç kolay değil, o enerji, o duygu yoğunluğunu verebilmek.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil