10 Mayıs 2010 Pazartesi

Oyungezer'de bir müzikal yazısı ve Meat the Beetles

Bu yazıyı diğer bir müzikal hayranının yazısından bahsetmeye ayırdım. Kendileri özellikle Avrupa müzikalleri konusunda müzikal bilgisi aşmış bir blog takipçimmiş. Kendi kendime 1 adet blog takipçisi edinmiş oldum :) Ancak burda bahsedeceğim, bu müzikal hayranı olan Göker Nurbeyler'in, Oyungezer dergisinin mayıs sayısında yayımlanan müzikal yazısı hakkında. Göker, Tanz Der Vampire, Rudolf Affaire Mayerling ve Jekyll & Hyde'dan bahsetmiş yazısında(syf:125). Kendisi ne kadar kısa olduğunu iddia etse de, ben yazısını çok başarılı buldum. Hatta keşke yenilerini yazsa da okusak. Resimler de harika olmuş yazıda. Ellerine sağlık :)

İkinci duyurum da, müzikallerle değil ancak müzikle ilgili. Bilen beni Beatles delisi olarak bilir. Sanırım Türkiye'de en başarılı Beatles cover'layan grubu buldum! Meat the Beetles adıyla sahne hayatını sürdüren bu neşeli grubu takibe aldım, sesim kısılana kadar şarkılara eşlik edip stres atarak rahatlıyorum. Tavsiye olunur.

Son olarak, Grease'e az kaldı............:)

Sevgiler,
Oya

2 yorum:

  1. yazıyı beğendiğine sevindim. müzikal sever sayısı bir elin parmaklarını geçemiyor ne yazık ki. bir kişi daha merak edip kendini kaptırsa yazı amacına ulaşmış demektir.
    not: Beetles harf oyunlu cin bir grup adı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim efem size buradan. insan müzikal sever bulduğunda kendini yalnız hissetmiyor. Hele güzel müzikal yazıları okuyup şarkı tavsiyeleri alınca çok mutlu oluyor insan.

    YanıtlaSil