26 Mayıs 2010 Çarşamba

Astoria Alışveriş Merkezi ( Grease Müzikalinde Yaşanan Rezilliğin Hikayesi )

Şu blog'u azıcık takip eden varsa, ya da beni tanıyan, Grease için ne denli delirdiğimi ne kadar büyük bir hayran olduğumu iyi bilir. Ki bunun neticesinde 2 biletim vardı Kuruçeşme Arena'daki gösteri için.Biri arkadaşımın 1.000 tl'lik alışveriş yaparak kazandığı iki adet Grease davetiyesi(burda not düşmekte fayda var, Grease'i Türkiye'ye getiren Astoria Alışveriş Merkezi'dir ve 500 tl'lik alışverişe bedeva 1 bilet veriyor Astoria mağazalarından alışverişinde) ve bir de Cumartesi gecesi için aldığım VIP Grease biletlerim. Öncelikle Astoria'dan davetiyeyi almaya gittiğimizde Salı mı Çarşamba mı diye bir soru sorulmuştu, Çarşambayı seçtik, biletimin üzerinde 26 Mayıs 2010 Çarşamba saat 21.15 yazıyor, işten güçten çıkılmış yorgun argınız köprü geçilmiş yol kat edilmiş vs ama Grease'e gideceğiz diye sevinçliyiz.

Konser mekanına gidildi işlerden erken çıkılıp, işte kıyamet de burada kopuyor zaten. kimsecikler yok bi 10 kişi falan, konser iptal lafları dolaşıyor, halbuki dün sahnelenmiş orada, nasıl iptal olur, imkan yok derken Astoria'dan görevliler, kusura bakmayın bilmem kaç yüz kişiye haber verdik ama size ulaşamadık dediler(wtf)???? Biz nasıl olur diye inanamadık bu duruma, çünkü Astoria Benefit Club kartımız var telefon bilgilerimiz var, ayrıca ne Biletix'de yazıyor ne Astoria'nın sitesinde, bir de yalan yanlış sitede duyurduk yazıyordu diyorlar, yahu iş yerime yakın diye bugün daha Astoria'daydım bir şey duyurdukları da yok, zaten bin kere de teyit almıştım ve Biletix'de Çarşamba gözükmüyor ancak yine de Astoria davetlileri için Çarşamba gösterimiz var diyordunuz dedik. Sesimizi çıkarıp sinirlenince ve aptal yerine konulmayı hazmedemeyince size yeni bilet verelim demeye başladılar, e bir zahmet ama bu sefer 26'sı yazan biletleri elimizden kapmak istiyorlar, bunu kabul edemedim çünkü bu gerzekliğe dair elimde bir kanıt olsun istedim, kanıtın resmi de aşağıdadır:
Bir de orada bi sorun yaratan bağıran bir sizsiniz diyorlar. Astoria'yı aradım ve yarınki biletleri verelim hem Kıvanç Tatlıtuğ var daha güzel gösteri olacak diyorlar. Bana ne Kıvanç Tatlıtuğ'dan manyak mısınız işimden gücümden erken çıkıp şuraya kadar onca yolu kat ediyorum sonra bana gelip yarın bıkbıkbık diyorlar. Bir de sorun yarattığımı söylüyorlar. İnsanlar bir ses çıkarmayıp yeni verilen biletlere tav oluyor. Hem Astoria'dan VIP biletleri olanlar tribün biletlerine; "tribün biletleri daha güzel hem" denilerek gerzekçe kandırılmaya çalışılıyor iki tuhaf görevli tarafından. Görevlilerden biri ordaki 60 kişiyi bekletiyor herkese yeni yerini göstermeye çalışıyor zaman kaybından başka bir şey olmuyor. Astoria'yı aradığımda ordaki görevliler yönetici onlarla konuşun diyorlar, Kuruçeşme Arena'daki görevliler de yöneticimizle konuşun ya da biletleri verin diye rest çekiyorlar. E ben kiminle konuşacağım? Milleti "teknik arıza olmuş tuh size ulaşamadık" diye aptal yerine koyuyorlar. Muhtemelen verdikleri davetiye sayıları o kadar da doldurmayacağından iptal oldu, ama herhangi bir yerden duyurmaları çok mu zordu?? Kaç kere teyit de almış olmama rağmen. Kabullenemiyorum ben bunu, hakkımı da sonuna kadar arayacak ve özür duyana kadar durmayacağım. Astoria Alışveriş merkezine asla uğramam artık, orada sesli de dile getirdim görevlilere, bunların yapacağı kampanya da bu kadar olur zaten. Benim amacım yeni bilet değil, bari bir ayıbınız oldu bari biraz mahçup olun değil mi, ama yok zeytinyağı gibi su üstüne çıksınlar! Sonuç olarak ne mi yaptım, biletleri değiştirmeden sinirlenmiş bir halde çıktım gittim!

Tebrikler Astoria Alışveriş merkezi, harikasınız!!!!

16 Mayıs 2010 Pazar

R.I.P. Ronnie James Dio

Bu blog'u ilk oluşturmayı düşündüğümde sadece müzikaller hakkında yazmak istiyordum. Ama müzik zevkim sadece müzikallerden oluşmuyor, The Beatles ve müzikaller işin çok büyük bir kısmı olsa da, bir çok isim, bir çok türü dinlerim. Üniversite döneminde hayranı olduğum ve sesini çok çok sevdiğim, ufak boylu dev sesli adamın dün ölüm haberini almak da iyi gelmedi. İstanbul'da konser haberi vardı iptal oldu vs ama önemli değildi, sağlığı iyiye gidiyordu, başka bir zaman da dinlenebilirdi. Ama bilmiyorduk tabii işlerin o kadar da iyi gitmediğini. Mide kanseri olan müthiş sesli üstadı dün kaybettik.

Her şeyi geçtim de, bu adamlar eğer cennet diye bir şey varsa orada şu an şarkı söylüyorlar. Hatta dünyanın en büyük müzik grubu orada şu an müzikle haşır neşir olmaya devam ediyor...

Kısacası üzgünüm bugün, canım çalışmak istemiyor, sadece müzik dinlemek istiyorum...
http://www.youtube.com/watch?v=Zj3mKYASycg
http://www.youtube.com/watch?v=C1_b5tJ1SoY

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Oyungezer'de bir müzikal yazısı ve Meat the Beetles

Bu yazıyı diğer bir müzikal hayranının yazısından bahsetmeye ayırdım. Kendileri özellikle Avrupa müzikalleri konusunda müzikal bilgisi aşmış bir blog takipçimmiş. Kendi kendime 1 adet blog takipçisi edinmiş oldum :) Ancak burda bahsedeceğim, bu müzikal hayranı olan Göker Nurbeyler'in, Oyungezer dergisinin mayıs sayısında yayımlanan müzikal yazısı hakkında. Göker, Tanz Der Vampire, Rudolf Affaire Mayerling ve Jekyll & Hyde'dan bahsetmiş yazısında(syf:125). Kendisi ne kadar kısa olduğunu iddia etse de, ben yazısını çok başarılı buldum. Hatta keşke yenilerini yazsa da okusak. Resimler de harika olmuş yazıda. Ellerine sağlık :)

İkinci duyurum da, müzikallerle değil ancak müzikle ilgili. Bilen beni Beatles delisi olarak bilir. Sanırım Türkiye'de en başarılı Beatles cover'layan grubu buldum! Meat the Beetles adıyla sahne hayatını sürdüren bu neşeli grubu takibe aldım, sesim kısılana kadar şarkılara eşlik edip stres atarak rahatlıyorum. Tavsiye olunur.

Son olarak, Grease'e az kaldı............:)

Sevgiler,
Oya

9 Mayıs 2010 Pazar

Tony adayları açıklandı

Aslında Tony ödül töreni konusunda ve bu yılki adayları hakkında bir sürü şey yazmak istiyorum. Ancak gerek sağlığım gerekse moralim şu an buna el vermiyor. O yüzden şimdilik sadece tony ödül töreninin resmi sayfasının linkini koyayım, merak eden baksın, ben de arkasından güzel bir yazı yazayım.

http://www.tonyawards.com/en_US/index.html
Şimdiden merakla bekliyorum Tony Awards'ı.

Sevgiler,
Beatlefan