27 Nisan 2010 Salı

Jekyll & Hyde: Resurrection

Son takıntım Jekyll & Hyde müzikalinin dinlediğim onca albümü ve kayıtları arasında bir tanesi özellikle dikkatimi çekti. Jekyll & Hyde : Resurrection diye geçen bu 2006 albümünde, Rob Evan Dr. Jekyll ve Hyde'ı, Kate Shindle Lucy'i ve Brandi Burkhardt da Emma'yı seslendirmiş. Belirtmekte fayda var ki, dün 1. kategoriden biletini aldığım(hehe nihayet, ve bu ikinci biletim:) Grease müzikalinin Türkiye'ye gelecek kadrosunda Brandi Burkhardt Sandy karakterini canlandıracak.


Bu albümü diğerlerinden ayıran, rock gitaristi Alex Skolnick'in de albümde çalması. Müzikale inanılmaz bir rock sound'u katmış bu ünlü gitaristin tınısı. Resmen Jesus Christ Superstar müzikali gibi bir havası olmuş. Gerçi şarkılar başlıbaşına harika olsa da ben bu albümü de çok tuttum. Özellikle Hyde'ın şarkılarındaki yenilikler süper. Ve Rob Evans'ın rock gırtlağı olması da nefis gitmiş.
Edinmek isteyen olursa : http://www.amazon.com/Jekyll-Hyde-Resurrection-Frank-Wildhorn/dp/B000EGDNE0
Ayrıca şunu da ekliyim, Frank Wildhorn sen über bir kişisin!!!
Sevgiler,
Beatlefan

2 yorum:

  1. yorumlar gerçekten çok başarılı. yalnız türlerin birleşimi konusunda biraz muhafazakarsanız (örneğin müzikal müzikal gibi kalmalı diyorsanız)pek sıcak bakmayabilirsiniz. ben bir j&h sever ve ilginç karışımlardan hoşlanan bir müzik sever olarak oldukça başarılı buldum.

    YanıtlaSil
  2. ben müzikal müzikal gibi kalsın haddini bilsin dememe rağmen bu albümdeki gitar soloları çok rock müzikal havası yaratmış, huzursuzluk katmış melodiye. zaten huzursuz da bir öykü J&H. Tam benlik :)

    YanıtlaSil