2 Mart 2010 Salı

Grease manyakları için biletler yakında satışta!

Grease müzikalini izleyeceğim düşüncesiyle sizin de kalbiniz pırpır ediyorsa bu link tam size göre:
http://www.biletix.com/event.htm?id=LTGRE
Biletler çok yakında satışta, fiyatları da linkten görebilirsiniz. Her şeyi geçtim de, Astoria bana biletler satışa çıkarılmayacak diye yalan yanlış bilgi verdi ya, ne diyim ki ben onlara.


Çok mutluyum çooook, çocukluğumda saçım Sandy gibi olsun istedim. Ergenliğimde Grease filmini hemen hemen her gece izleyip gece kimse beni görmeden danslarını taklit ettim, lisedeki sıra arkadaşımla teneffüs aralarında Grease dansları yaptım :) Tüm videoları tüm yapımları elime ne geçerse tükettim. Karaokeler yaptım şarkılara bağıra çağıra eşlik ettim, Olivia Newton John'un sesi gibi sesim yok diye sesimi sevmemeye başladım :) Ama yine de şarkılara eşlik etmeyi hiç bırakmadım. Ve şimdi Grease geliyor. Şu an benden mutlusu yok.
Zaman geçsin artık, 2010 güzel bir yıl olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder