16 Aralık 2009 Çarşamba

Grease Türkiye'ye geliyormuş! Ben bu habere "hoo bop shoo wadda wadda yipitty boom de boom" derim!!!

İçimde uktedir, zamanında ben ortaokuldayken Grease Türkiye'ye gelmişti, Mydonose Showland'de konser vermişlerdi ve gidememiştim. Tüm lise dönemim Grease'in zorlukla edindiğim kopya vcd'sini aşındırmakla, şarkılara ve danslara eşlik etmekle geçti, kaç geceler izledim, kaç kere karakterlerden birinin yerine kendimi koydum hatırlamıyorum bile. Tek hatırladığım, Grease söz konusuysa deliriyor olduğum. Ha bir de Kenickie'ye aşıktım onu da hatırlıyorum :)


Ve bugün alakasız bir anda 25 Mayıs-2 Haziran 2010 tarihleri arasında Amerika turnelerinden sonra Türkiye'ye geleceklerini öğrendim. Astoria'nın bir kampanyası varmış, 500 tl'lik alışveriş yapana VIP bileti veriyoruz şeklinde. Ben bu konuyu bir araştırıp detayları yazacağım.
web site: http://www.greaseturkey.com/


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder