6 Eylül 2009 Pazar

There Are Worse Things I Could Do

Lise dönemi haftada birkaç kez izlerdim Grease'i, bir Grease, bir de Back To The Future serisi lise dönemi keyiften dört köşe olmamı sağlamışlardır. Hangisini daha çok sevdiğimi uzun uzun düşündüğüm olurdu, hala da bilmiyorum cevabını. 1972 yılına ait bir müzikaldir Grease ancak ben ilk olarak 1978 yılı filmini izleyerek tanımıştım. Daha da eskilerde, ilkokul dönemlerinde Sandy gibi saçlarım olsun istediğimi hatırlıyorum, sarı, yukardan toplu ve dışa dönük düz saçlar. Müzikalin kliplerini tv'den izler o dönemleri merak ederdim. Sonra lisede bir arkadaşımdan temin ettim müzikal/film versiyonunu. Randal Kleiser'in yönettiği, John TravoltaOlivia Newton-JohnStockard ChanningJeff Conaway ve Eve Arden gibi isimlerin başrolünü paylaştığı Grease sanırım benim gibi bir çok insanı da çok heyecanlandırmış, sınıfta şarkıları bağıra çağıra söyleyip dans etmeye itecek kadar delirtmiştir :) Neyse bunlar başka hikayeler. Ben Kenickie'ye deli gibi aşıktım o zamanlar, ve Rizzo'yu çok severdim cici kız imajından farklı olduğu için. Başka bir yazıda müzikalin tarihçesi, konusu, oyuncuları, Grease 2 vs gibi konulardan bahsedebilirim. Ancak şu an sadece Rizzo'nun en sevdiğim şarkısını dinletmek istedim. There Are Worse Things I Could Do. Kalbi kırık, ama dışarıya belli etmeyen Rizzo'nun şarkısıdır bu. 





"I dont steal and I dont lie,
But I can feel and I can cry.
A fact I'll bet you never knew.
But to cry in front of you,
That's the worse thing I could do...."

Sevgiler.


Oya(a.k.a Beatlefan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder