18 Eylül 2009 Cuma

Love Never Dies

Aşk ölür mü ölmez mi bilemem de, Andrew Lloyd Webber'ın yeni müzikalinin adı olacakmış Love Never Dies. Konusuna gelmeden önce, bu müzikalin, The Phantom Of The Opera müzikalinin sequel'i yani devamı olacağını söylememde fayda var.


Yıl 1907, Phantom'ın Paris Opera Binası'ndan gizemli şekilde kaybolmasının ardından 10 yıl geçmiştir. Christine Daaé Newyork'a bir performans sergilemek için, kocası Raoul ve oğulları Gustave ile gelir. Ancak çok geçmeden kendisini Fransa'dan buraya şarkı söylemesi için sürükleyen kişinin kimliğini farkedecektir.


Konusu budur, benim gibi ölümüne Phantom hayranı olan bir insanı, Phantom Of The Opera'nın 2004'deki filmiyle her şeyin saflığını bozduğu için kızdıran Andrew Lloyd Webber, şimdi işin suyunu çıkarıp saflığı bir nebze daha bozacak gibi geldi. Tabii ki merak ediyorum, edineceğim, dinleyeceğim ama ne gerek vardı ki sahi? Tüm bunlar bana güzelim müzikalin popüleritesinden yemek için yapılan çalışmalarmış gibi geliyor.


Sierra Boggess Christine, Ramin Karimloo ise Phantom rolünde olacakmış.
Benim içime sinmeyen kısımlar olmasının haricinde, müzikaldir, candır ama çok da umudum yok.


8 Ekim 2009 deniyor tarih için, beklemedeyiz...

2 yorum:

  1. nereden bulabiliriz ki bunu?

    YanıtlaSil
  2. Sanırım yurtdışında izlemekten başka çare yok, ama youtube'a da videolar düşebilir yakında. Ben de çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil