16 Eylül 2009 Çarşamba

Broadway'de 9000. Performansıyla Phantom Of The Opera


Phantom Of The Opera müzikalin yeri ayrıdır işte. Phantom'ın doğuştan gelen yaralı yüzü yüzünden çektiği azabın büyüklüğü, ve melek gibi olan sesi o kadar büyülemiştir ki beni, gözyaşları dökmüşümdür gerek kitapları okurken, gerek müzikalden kareleri izlerken. Bu arada şunu belirteyim, 2004'teki film versiyonunu sevmiyorum, sevemiyorum, belki de beklentim büyüktü oyuncular konusunda, sorun o. Aynı sorunu Across The Universe'de de yaşamıştım ama o da ayrı bir hikaye.


Neyse sadede gelelim, bu özel, etkileyici, ve hayatımın en önemli müzikali olan yapım, 9000. kez sahnelenecek 17 Eylül'de ve "the first Broadway show ever to reach 9,000 performances" ünvanına sahip olacak. 26 Ocak 1988 yılından beri sahne alan müzikal, yeni bir rekora daha imza atacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder